Zula hlídka: Počasí pod psa

Už jsou tady zase! Z dalekých končin vesmíru, ze zářivě oranžové planety jménem Zula, přichází Zula hlídka! Pamatujete si, jak se tihle odvážní komiksáci vydali do minulosti naší planety? Tentokráte vyrazí na vědeckou expedici s cílem posbírat vzorky počasí pro Multovu výzkumnou práci. Na dobrodružnou prohlídku některých planet Sluneční soustavy přitom v těchto dnech vyráží Hvězdárna a planetárium Brno.

Zula hlídka navštíví nejen hurikán na Jupiteru, písečnou bouři na Masu, děsivá mračna na Venuši a také pořádný liják na Zemi, ale bude bojovat o Kabubin rubín! Že nevíte, co to je? Legenda praví, že se Kabubin rubín zázračně objeví tam, kde se na jednom místě spojí určité druhy počasí. A ten, kdo ho najde, se stane vládcem planety Zula! Cože? Ano, vlastně jde o všechno!

S těžkým úkolem tentokrát dost pomáhá – v dobrém i špatném slova smyslu – věrný mazlíček Gorga, který dokáže všechny druhy počasí nejen posbírat, ale také nalahvovat. Když ho však Zula hlídka nechtěně urazí, Gorga se rozhodne planetu Zula opustit a najít si jiný domov. Meziplanetární padouch Černopadouch ale Gorgu přesvědčí, aby mu nechtěně pomohl ovládnout celý vesmír. Zula hlídka naštěstí plán odhalí a vydá se po Černopadouchových stopách. Nejen, že tak zabrání nejhoršímu, ale ještě se dozví spoustu věcí o počasí nejen na Zemi, ale také na jiných planetách.

Pořad Zula hlídka: Počasí pod psa vychází z oblíbeného dětského seriálu „Zula hlídka“ americké televizní a rozhlasové společnosti NBC a řadí se k nejlepším představením pro digitální planetária ve svém žánru. Je určeno pro děti od 4 do 9 let, stejně jako jejich rodiče. Seriál se věnuje zábavnému vzdělávání, učí nejmenší kosmoplavce o vesmíru, světě kolem nás i vědeckému poznávání přírody.  Témata jednotlivých animovaných dílů jsou založena na skutečných vědeckých poznatcích.

Kapitánem této skvělé party kamarádů je Bula, i když se často dostává do potíží, jeho hlavním heslem je „To je práce pro Zula hlídku!“. Kosmickou loď pilotuje odvážná Zeeter, hlavním vědcem je Multo, zná totiž odpověď skoro na každou otázku. Asistuje jim vesmírný mazlíček Gorga a kolem pořád létají Wizzy a Wigg.  Problémy však dělají jejich protivníci pod vedením Černopadoucha, kterému pomáhá marnivá Traxie.

Českou verzi Zula hlídka: Počasí pod psa namluvili a nazpívali herci Městského divadla Brno. Součástí představení je prohlídka hvězdné oblohy – ukázka několika jasných hvězd, nejnápadnějších souhvězdí a některých objektů vzdáleného vesmíru. Kdy můžete tohle úžasné dobrodružství prožít? Klikněte na www.hvezdarna.cz/program a hned budete vědět!

4_ThisIsAJobforTheZP copy