Vydejte se se Stellárky na zelenou výpravu

Imani, Aki a John jsou tři přátelé z úplně jiné sluneční soustavy. Během průzkumné mise zanedbají díky nepozornosti své „povinnosti“ a ztroskotají na neznámé planetě – Zemi. Při nehodě se poškodí systém, který na palubě jejich kosmické lodě udržuje les Mňamkový les při životě. Pokud ale uschne, umřou hlady! Aby toho neštěstí nebylo málo, v péče o rostliny se příliš nevyznají, a tak požádají lidské publikum o pomoc. Ano, všechny jejich naděje na záchranu záleží na pozemských dětech, které musí Stellárkům pomoci objevit, co rostliny potřebují k přežití, a jak zachránit jejich Mňamkový les.

Vyhrají závod s časem? Samozřejmě, že ano! Ve světě dětských příběhů vždy vítězí dobro. Díky mladým divákům Stellárci oživí svůj životodárný Mňamkový les, naučí se něco o spolupráci i odpovědnosti, a nakonec se vrátí domů, ke svým rodičům.

Stellárci jsou animovaným dobrodružstvím s interaktivními prvky určeným především pro nejmladší diváky. Hvězdárna a planetárium Brno jej uvádí v evropské premiéře. Součástí je prohlídka nejnápadnějších hvězd i souhvězdí, stejně jako upozornění na objekty Sluneční soustavy viditelné bez dalekohledu.