Od 1. září je v rekonstrukci ulice Údolní. Jak se k nám dostanete?

Neděle 1. září
Zvolit den

Zavřít
Otevírací doba: 15.00–21.30, obchod 15.00–19.30

10:00

Hledání oříškové planety 3D

3D/stereoskopický pořad English audio available

Žily byly dvě veverky – Nino a Lilli. Každá z nich byla ochotná udělat cokoli, aby se dostala k lískovým oříškům. Dokonce se i vydat do vesmíru! Animovaný příběh pro všechny malé kosmoplavce.

vhodné od 5let
součástí představení je prohlídka umělé oblohy
English audio availableThe show is simultaneously projected with English audio in headphones. It may, however, contain a live part presented in Czech language exclusively. Headphones are available on request at the ticket desk. The deposit for headphones is 100 CZK per piece (cash only).
3D stereoskopický pořad

14:00

Hledání oříškové planety 3D

3D/stereoskopický pořad English audio available

vhodné od 5let
3D stereoskopický pořad

16:00

Až na konec vesmíru 2D

veřejný

Představte si nekonečnost vesmírného prostoru. Nejlepší je začít pod hvězdnou oblohou, zaklonit hlavu vzhůru a vznést se. Vysoko nad zemský povrch… Do volného kosmu… A pak ještě mnohem dál. Za hranice té nejdivočejší fantazie, do míst, kde pojmy jako prostor a čas nabývají zcela jiného významu. Do kosmických dálav, které lze – pohledem současných astronomů – označit za konec známého vesmíru.