Se zvířátky o hvězdárně

Milí dobrodruzi!

Už jste viděli naši pohádku Se zvířátky o vesmíru? Její hlavní hrdinové - Krtek, Ježek, Sova, Myš a Zajíc - prozkoumávají jednu tak trochu zapomenutou raketovou základnu. Jenže protože je naše planetárium zavřené a pohádku nemůžeme promítat, začala se nezbedná zvířátka tak trochu nudit. Hrají si na schovku všude kolem hvězdárny, pomůžete nám je najít? Ale to není všechno!

Zvířátka

Projděte se okolo naší budovy a hledejte. V těsném okolí najdete všech 5 zvířátek a každé z nich má u sebe symbol (na bílém podkladu). Ten si zapište a nebo dobře zapamatujte. V okolí taky najdete 5 dalších samostatných symbolů, tentokrát na barevném podkladu. Vaším úkolem je vytvořit z nalezených symbolů dvojice (vždy jeden bílý - jeden barevný) a díky tomu zjistíte, které zvířátko má rádo jakou barvu.

Až budete vědět, navštivte tuto stránku. Přiřaďte barvu ke zvířátku, a pokud se vám to povede, ukážeme vám, jak to vypadá u nás na hvězdárně!

Hra je určená pro menší děti ve věku 4–8 let. Budete k ní potřebovat: chytrý telefon s připojením k Internetu (před hlavním vchodem do planetária chytnete naši free wifi), případně tužku a papír. A pokud si na procházku s sebou telefon nevezmete, prostě si udělejte poznámky, a zbytek vyluštěte třeba doma.

A nezapomeňte, hledejte opravdu jen v nejbližším okolí hvězdárny (hra nezasahuje do parku).

PŘIŘAĎTE BARVU KE ZVÍŘÁTKU →

Hru Se zvířátky o hvězdárně připravila Hvězdárna a planetárium Brno, Kraví hora 2, 616 00 Brno.

Telefon 541 321 287, e-mail@hvezdarna.cz, www.hvezdarna.cz