Pondělí 28. října

Otevírací doba: 8.30–18.30

16:00

Stellárci: Zelená výprava 2D

English audio available

Imani, Aki a John jsou tři přátelé z úplně jiné sluneční soustavy. Během průzkumné mise zanedbají díky nepozornosti své „povinnosti“ a ztroskotají na neznámé planetě – Zemi. Při nehodě se poškodí systém, který na palubě udržuje při životě jejich les, jediný zdroj potravy. Všechny naděje na záchranu záleží na pozemských dětech, které musí Stellárkům pomoci objevit, co rostliny potřebují k přežití a jak zachránit jejich les.

vhodné od 5let
součástí představení je prohlídka umělé oblohy
English audio availableThe show is simultaneously projected with English audio in headphones. It may, however, contain a live part presented in Czech language exclusively. Headphones are available on request at the ticket desk. The deposit for headphones is 100 CZK per piece (cash only).

18:00

Vesmír všemi smysly 3D

3D/stereoskopický pořad

Poznejte vesmír všemi smysly! Dozvíte se, jaké to je dotýkat se vesmíru, jak voní kometa či kosmický prostor i jakou příchuť má Saturnův měsíc Enceladus nebo planeta Mars. A aby toho nebylo málo, nasadíme vám k tomu speciální 3D brýle, které celkový zážitek ještě umocní.

English audio not available
3D stereoskopický pořad

18:30

veřejný

Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. V případě špatného počasí nabízíme náhradní program s ukázkou umělé hvězdné oblohy v malém planetáriu.